26 maart 2009

vrij zwemmen ( 23/03)

(tybo)

We zijn gaan zwemmen.
het was vrij zwemmen.

Eerst moesten we een parcours afleggen.
Je moest het 2 keer afleggen.
Het was heel leuk.
Vooral het duiken was leuk.
In het vrij zwemmen hebben we op de glijbaan gegleden.

Dat was zeer leuk.
Ik vloog het verst.
Navajo deed heel gek en Ian ook.

Jeff was heel stoer en Julien ook.
Renee is een meisje maar ze heeft het gedrag van een jongen;
Dante heeft een grote mond en ik ben cool ( denk ik )

vrij zwemmen ( Elisa )

we mochten vrij zwemmen maar we moesten eerst een parcours doen.
Het parcours was: eerst moestj e zwemmene n toen je aan een mat kwam mocht je er over of eronder. Daarna moest je zwemmen en de figuurtjes pakken.D an moest je zwemmen en dan kwam je iets tegen dat in het water zat. Vanonder waren er gaten. Je mocht er boven of eronder zwemmen. En dan moest je rond een paal die in het water stond en in de draai kolk. Dannog op de grote glijbaan en toen mocht je vrij spelen.
Fauve, Romée en ik speelden van haai en dolfijn.
Het was leuk !!!!

vrij zwemmen ( dante )

We hebben parcours moeten doen. We hebben ergens op moeten lopen.
Dan iets pakken die opde bodem lag.
Daarna moest je door iets zwemmen.
Dan opeens moest je in de draaikolk zwemmen en dan op de glijbaan. Dan moest je nog eens dat parcours doen.
Je mocht dan vrij spelen en ik heb op de glijbaan gespeeld.